др Милица Станковић
професор струковних студија
кабинет број 1
термин консултација: петак 13:00 - 14:30
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

ЗВАЊЕ: Професор струковних студија
Ужа научна област:  Макроекономија и рачуноводство

АКАДЕМСКА КАРИЈЕРА

Избор у звање:  2017., Висока школа примењених струковних студија Врање, Макроекономија и рачуноводство
Докторат: 2017,. Економски факултет, Универзитет у Нишу
Мастер: 2012., Економски факултет, Универзитет у Нишу
Диплома: 2011., Економски факултет, Универзитет у Нишу

СПИСАК ПРЕДМЕТА КОЈЕ НАСТАВНИК ДРЖИ НА СТУДИЈАМА ПРВОГ И ДРУГОГ НИВОА

Основне струковне студије:

  • Основе франшизног пословања
  • Спољнотрговинско пословање
  • Порески систем и кредитирање МСП
  • Пословна култура и етика
  • Маркетинг
  • Организација производно пословних система

Специјалистичке струковне студије:

  • Управљање иновацијама у развоју производа

РЕПРЕЗЕНТАТИВНЕ РЕФЕРЕНЦЕ

  1. Stefanovic, S., Stankovic, M. (2015). The Importance of Education and Training for the Development of Franchise Partnerships, in: Krstić, B., Paszek, Z. (eds.) Competitiveness of Enterprises and National Economies, University of Nis, Faculty of Economics, Andrzej Frycz Modrzewski Krakow University, 203‐220.
  2. Živkov, D., Njegić, J., Stanković, M. (2018). What Wavelet-Based Quantiles Can Suggest about the Stocks-Bond Interaction in Emerging East Asian Economies?, FINANCE A ÚVĚR-CZECH JOURNAL OF ECONOMICS AND FINANCE, forthcoming article
  3. Stankovic, M (2014). Agricultural franchising and contribution to achieving objectives of the EU Common Agricultural Policy. Economics of Agriculture. 61(4), 1021-1035.
  4. Stanković, M. (2016). International franchising in the hotel industry. Facta Universitatis, Series: Economics and Organization. 13(4). 415-426.
  5. Stefanovic, S., Stankovic, M. (2014). The role of information and communication technologies and the Internet in the development of the franchise system. Economic Themes. 52(4), 419-446.
  6. Stefanovic, S., Stankovic, M. (2013). Comparative analysis of the development of franchising in Serbia and worldwide. Marketing. 44(2), 115-127.
  7. Đurić-Kuzmanović, T., Stanković, M. (2017). Between commitment and reality: Gender gap in socially responsible franchise companies in the USA and the Republic of Serbia, Poslovna ekonomij, 11(1), 291-314.
  8. Stankovic, M., Hafner, P. (2014). The European Union as a holder of environmental changes and the impact on international trade flows. Economic Outlook. 16(4), 125-141.
  9. Stankovic, M. (2013). The importance of innovation for the development of franchise systems. The School of Business. 3-4, 193- 211.
  10. Gašević, D., Stankovic, M. (2016). Franšizing kao strategija ekspanzije hotelskih lanaca na globalnom nivou. Škola biznisa. 1, 74-88.

ЗБИРНИ ПОДАЦИ НАУЧНЕ, ОДНОСНО УМЕТНИЧКЕ И СТРУЧНЕ АКТИВНОСТИ НАСТАВНИКА

Укупан број цитата: 29
Укупан број радова са SCI (SSCI) листе: 1

ТРЕНУТНО УЧЕШЋЕ НА ПРОЈЕКТИМА

Међународни:  1

УСАВРШАВАЊА

ДРУГИ РЕЛЕВАНТНИ ПОДАЦИ